Wednesday, December 29, 2010

~~JouRneY to LiLipuT CitY~~

mmm..sbbkan tak jadi nak memanjat bukit larut, (thanks to cik hana!)...hehe..begerak la kitaorg ke jusco tercinta...ape lg..tgk la wayang..Gulliver's travel nama citernye...
....best la jugak..begelak ketawa...tp tak lawan la hantu kak limah..hahaha...pas abih wayang, merayap2 la keliling jusco..smpai kat tengah2 kat bawah tu, ada budak tu nk tngkap gmbor kat pokok krismas tu..(hana la tu...sape lg..hehe)..alang2 dia nk begambor, smua pun nak joinn..hehe..
say cheese!!!mm..dah tebalik citer nih..patutnye kitaorg pg mkn dulu...kat black canyon sebelah kdai guess tuu..masing2 pun pesan la makanan kegemaran..gemar ke pun??haha..sambil2 tunggu makanan tu, ape lg nak buat..begambor la kitaaa.....bila makanan dah smpai, pun begambor jugakkk...

ha..tgk tu..cik tina kita tgh beposing ngan pinggan dia..cik sarah kusyuk dgn mee dlm pinggan leper tu..
cik aton kita tesenyum2 sbb makanan dia lmbat skali smpai..hehehe..mana cik hana??adaaa...jgn risauu..gmbor hana la yg bnyk skali..


 haaa..tu diaa....cik aton kita pnye steak dah smpai..balunnn....hehehe...tgk tu cik tina kita sedap benor menyedut ayor tembikai tu..saboo je la...hikhik..


 tu antaranye ape yg diorg pesan..mm..nmpak sedap..tapi mcm biasa..hana msti tak abis..ish ish budak hana nih...cik sarah ni time makan ni senyap plak dia...dia sedih kot sbb nnt tak dpt jmpe hana dah..tgu cuti skolah thn dpn plak...hahaha..takpe sarah..pasni tesco memanggil2 kita tu....hehe...mmm...slamat kmbali ke sabah ye cikgu hana...nnt ada rezeki kita jmpe lg...cikgu tina plak..jaga2 beg baru tu..bau jusco lg..haha..miss aton...jgn malas2 tauu!!




2 comments:

MaiHani said...

salam mia..wah..syoknya kome berjalan.idokle nak ajak aku..bukan nak roger2 aku sama..dalam 2 minggu kengkadang aku balik gak..
mia aku nak tanya ko mcmna ko buat font untuk post ko ni seragam je..aku jenuh edit font kat blog aku tapi tak maunya seragam..cuba ko lawat2 blog aku kat cni:http://maihani-hunnybee.blogspot.com..sila beri pandangan mcmna aku nak menyeragamkan font aku tu..dah jenuh aku edit..thanks!

miabest said...

mmm..ape maksudmu maihani..haha..tak seragam mcmmane tu..aku tgk ok je...ce citer..